Primire/eliberare documentații

Începând cu 01.01.2024 documentațiile de avizare/autorizare privind securitatea la incendiu și protecția civilă se depun în format electronic. Prin excepție, până în data de 30.06.2025, documentațiile tehnice de proiectare se pot depune și în format letric.

Programul de primire/eliberare documentații privind avize/autorizații de securitate la incendiu și protecție civilă la structura Avizare-Autorizare

Luni: 08.30-16.30

Marți: 08.30-16.30

Miercuri: 08.30-18.30

Joi: 08.30-16.30

Vineri: 08.30-16.30

  • depunerea solicitarilor de emitere a avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu si protectie civila si ridicarea acestor acte de autoritate, se poate face in baza unei programari online (e-mail: office@isugorj.ro) sau telefonice(0253218956);
  • investitori/beneficiarii au posibilitatea de a depune in format electronic, conform procedurilor specifice, documentatiile privind emiterea avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu si protectie civila;
  • asistenta tehnica de specialitate privind obtinerea avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu si protectie civila poate fi solicitata in scris (e-mail: office@isugorj.ro, fax:0253218954);

Documente